יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

עצות עבור בחירת חברת הסעות וטיולים

לקוח שמתכנן טיול ומעוניין לבחור לשם כך חברת הסעות, צריך לקחת בחשבון מספר נושאים חשובים. השיקול העיקרי הוא הבטיחות. על הלקוח לבדוק האם לחברת ההסעות יש קצין בטיחות, האם היא מקפידה על נהלי משרד התחבורה, והאם היא מבצעת הסמכות תקופתיות. בנוסף, עליו לוודא כי כל הנהגים העובדים בחברה הם בעלי רישיון מתאים. חברת הסעות וטיולים אינה יכולה לפעול ללא עמידה בקריטריונים מחמירים מאוד של בטיחות. בין אם מדובר על הסעות למבוגרים, ילדים, בעלי מוגבלויות, קשישים, תיירים או לקוחות VIP – הבטיחות עומדת בראש סדר העדיפויות.

עוד שיקול אשר יכול לבוא לידי ביטוי בבחירת חברת הסעות וטיולים הוא כלכלי. אפשר לתאם פגישת היכרות עם נציגי החברה, להגיע אל המשרדים ולקבל הצעת מחיר. את הצעת המחיר הזו מומלץ להשוות בין חברות שונות. מנגד, יש לזכור כי מחיר נמוך הוא לא תמיד ערובה לשירות איכותי. חברה מנוסה המכירה מקרוב את תחום ההסעות והטיולים צפויה להציע מחיר משתלם, אשר אינו נמוך או מופרז בהשוואה למתחרים.

טיולי הקריות - חברת הסעות וטיולים

תחומי הפעילות של חברת הסעות וטיולים


סקירת תחומי פעילות יכולה לעזור גם היא בבחירת חברת הסעות. באופן כללי, סל השירותים של חברה אשר פועלת בכל רחבי הארץ כולל את ההתמחויות הבאות:

1. הסעות עבור חברות ומוסדות: עבודה מול גורמי לוגיסטיקה לצורך תיאום ציפיות.

2. הסעות ילדים ותלמידים: הקפדה על רישיונות, היכרות עם מקומות מורשים להעלאה והורדת נוסעים, תעודות יושר לנהגים ומפרט טכני מלא.

3. טיולים על פי מסלולים קבועים מראש: הסעות עם מערכות מיזוג ובקרת אקלים לכל עונה.

4. מענה לצרכי תיירות: ליווי צמוד מרגע הנחיתה וסובלנות לתרבויות זרות.

5. הסעת אנשים עם מוגבלויות: מעלון, מקום רחב, מעקות בטיחות, ואמצעי עזר נוספים ליד כל כסא.

6. הסעות חד פעמיות לרגל אירועים מיוחדים: צי רכבים המוכן לתנועה מיידית בהתראה קצרה.

7. הסעות אל ומתוך נתב"ג: נסיעות גמישות תוך היכרות מושלמת עם שדה התעופה.

על מנת לספק את השירותים הללו נדרשת חברת הסעות וטיולים לגלות עמידה מדויקת בלוח הזמנים. היא צריכה להקפיד על גמישות וזמינות, לגלות יעילות, ולהעמיד לרשות הלקוחות רכבים נקיים ונהגים אדיבים. רק בהינתן התנאים הללו תאפשר חברת הסעות חווית נסיעה משופרת.

השוואה בין חברות


בחירה בין נותני שירות תלויה במידה רבה בצרכים הספציפיים של הלקוח. כדאי לקבל המלצות על חברת הסעות וטיולים לפני הזמנת השירות, אך מאוד מומלץ להקפיד על העדפות אישיות. לכל לקוח יש מערכת שיקולים שונה המרכיבה את הבחירה בחברת הסעות. סנכרון בין השיקולים הללו לבין נתוני החברה, היצע הרכבים שלה, וניסיון הנהגים יכול להבטיח תמורה מלאה.

לסיכום, חברת הסעות יכולה לשדרג את הנסיעה שלכם, אך כדאי לבחור אותה בצורה נכונה. השקיעו מחשבה, ואל תתביישו להתייעץ עם מספר חברות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה